מלחמה תתחיל בנר שביעי או שמיני של חנוכה (פורסם חודש לפני עופרת יצוקה)

מלחמה תתחיל בנר שביעי או שמיני של חנוכה (פורסם חודש לפני עופרת יצוקה)

טֹפֶס הַרְשָׁמָה לְחֶבְרַת הַבִּטּוּחַ מְזַכֵּי הָרַבִּים

"כָּל הַמְּזַכֶּה אֶת הָרַבִּים אֵין חֵטְא בָּא עַל יָדוֹ וְכָל הַמַּחְטִיא אֶת הָרַבִּים אֵין מַסְפִּיקִין  בְּיָדוֹ לַעֲשֹוֹת תְּשׁוּבָה"

לְהַקְרִיא לַמִּשְׁפָּחָה סָבִיב הַשֻּׁלְחָן בַּאֲרוּחַת הַשַּׁבָּת " לְהַגְדִּיל תּוֹרָה וּלְהַאֲדִירָהּ "

קוֹל הָרַעַם מס' 375  התשס"ט

הרצח במומבאי כתוב בזוהר?

אומה משלמת כסף לרוצחיה, ומעבירה 100 מליון שקלים לארגון שיום יום יורה עלינו טילים ופצצות שרוצחים בנו. ועוד, אחד מבנינו יושב שם ונמק בחושך כבר למעלה מ 900 יום ועולם כמנהגו נוהג, יהודי שמבצעים בו לינץ (ורואים בסרט וידאו באופן מוחשי מול העניים שערבים מבצעים בו לינץ) והוא מתגונן ויורה באקדח צעצוע  0.22 להגנתו ו…  הוא נעצר!! ואת מבצעי הלינץ אפילו לא מחפשים. אכן זה מייאש.

וכן גם יעקב אבינו כאשר חזר לארץ כנען ככתוב וַיִּירָא יַעֲקֹב מְאֹד וַיֵּצֶר לוֹ וַיַּחַץ אֶת הָעָם אֲשֶׁר אִתּוֹ וְאֶת הַצֹּאן וְאֶת הַבָּקָר וְהַגְּמַלִּים לִשְׁנֵי מַחֲנוֹת: ומה עושה יעקב?

כתוב כי המרכבה של הקדוש ברוך הוא מורכבת מאברהם, יצחק, יעקב, ודוד מלך המשיח. ואילו כיסה הכבוד מורכב מארבעה פרצופים אריה שור נשר ואדם ופרצופו של האדם הוא פרצופו של יעקב אבינו, כמו שנאמר בספר יחזקאל:

וָאֵרֶא וְהִנֵּה רוּחַ סְעָרָה בָּאָה מִן הַצָּפוֹן עָנָן גָּדוֹל וְאֵשׁ מִתְלַקַּחַת וְנֹגַהּ לוֹ סָבִיב וּמִתּוֹכָהּ כְּעֵין הַחַשְׁמַל מִתּוֹךְ הָאֵשׁ: וּמִתּוֹכָהּ דְּמוּת אַרְבַּע חַיּוֹת וְזֶה מַרְאֵיהֶן דְּמוּת אָדָם לָהֵנָּה: וְאַרְבָּעָה פָנִים לְאֶחָת וְאַרְבַּע כְּנָפַיִם לְאַחַת לָהֶם: וְרַגְלֵיהֶם רֶגֶל יְשָׁרָה וְכַף רַגְלֵיהֶם כְּכַף רֶגֶל עֵגֶל וְנֹצְצִים כְּעֵין נְחֹשֶׁת קָלָל: וידו וִידֵי אָדָם מִתַּחַת כַּנְפֵיהֶם עַל אַרְבַּעַת רִבְעֵיהֶם וּפְנֵיהֶם וְכַנְפֵיהֶם לְאַרְבַּעְתָּם: חֹבְרֹת אִשָּׁה אֶל אֲחוֹתָהּ כַּנְפֵיהֶם לֹא יִסַּבּוּ בְלֶכְתָּן אִישׁ אֶל עֵבֶר פָּנָיו יֵלֵכוּ: וּדְמוּת פְּנֵיהֶם פְּנֵי אָדָם וּפְנֵי אַרְיֵה אֶל הַיָּמִין לְאַרְבַּעְתָּם וּפְנֵי שׁוֹר מֵהַשְּׂמֹאול לְאַרְבַּעְתָּן וּפְנֵי נֶשֶׁר לְאַרְבַּעְתָּן: וכאשר טוב לעם ישראל ואין לו צרות הפרצוף של כיסא הכבוד מחייך ממש כמו הכרובים שמתחבקים בבית המקדש וכשלא טוב לעם ישראל הפרצוף עצוב ולכן כתוב

וַיִּשְׁלַח יַעֲקֹב מַלְאָכִים לְפָנָיו!! לפנים שלו שנמצאים בכיסא הכבוד כדי לדעת אם עליו לדאוג או לא!! (בשם הבבא סאלי)

ולכן היום אני רוצה להסתכל בפרצוף ששיך לכיסא הכבוד ויש לנו את האפשרות להתבונן בו וזה הפרצוף של הזוהר הקדוש. כתוב בזוהר כך: לסוף שבעין יומין (לסוף שבעים יום )  סליק נאקו דישראל לקמי מלכא קדישא  (תעלה צעקת ישראל לפני הקב"ה) דיהון מעיקין לון בכל סטרין דעלמא (על שמציקים לנו בכל ארבע כנפות תבל) וכנישתא חדא לצד דרומא יתאביד ויתחריב.

ובית כנסת  אחד (בית חב"ד) מצד דרום (הודו מומבאי) יאבד ויחרב

וחמשה זכאי קשוט יתקטלון בינייהו. (וחמישה צדיקים זכאים ירצחו בין כל הנרצחים)

גבריאל ורבקה הולצברג בן ציון קרומן אריה ליבוש ועוד יהודי שאת שמו אני לא זוכר. זצ"ל

כדין לסוף תלתין ותרין יומין דיקטלון לכנישתא ההיא ( ולסוף שלושים ושתיים יום מיום האסון בבית חב"ד)  ילבש קב"ה קנאה………… ומכאן יש תאור מבהיל על מה שהולך לקרות בעולם כאשר אומר הזוהר כי ייפול רעש גדול בעולם  ע"י המשיח וכול העולם ישמעו ויראו  ואז יתבערו הגילולים מארץ הקודש כלומר כל העבודה הזרה וכל מה שלא הלך בדרך ה' יאבד ושלוש מלחמות יעשו בני ישמעאל עם המשיח והם יבואו וישתחוו לרבון עולם בהר הקודש בירושלים ואלו המלחמות יהיו באלף השישי. זוהר חדש כרך א (תורה) פרשת בלק דף צב עמוד א עד כאן מהזוהר. עכשיו בואו נגש לתאריכים ולחשבונות שיש בזוהר. ספרתי שלושים ושתיים יום מיום האסון במומבאי שהיה ביום כח' חשוון 26-11-08  והגעתי ליום ב' טבת נר שמיני של חנוכה. חג האורים ובעזרת ה' האור שניצור השנה בחג החנוכה יהיה כל כך גדול שנזכה לראות את התגלות משיח צדקנו ממש עכשיו (את החשבון עשיתי לא כולל את יום האסון ואם יום האסון נחשב אזי 32 יום יהיו ב ראש חודש טבת נר שביעי של חנוכה שבו תפרוץ המלחמה)  ועכשיו חיפשתי מה היה לפני שבעים יום והגעת למרבה הפלא לתאריך אומנם לועזי אבל הגעתי ל  11-09-2008  זה אומנם לא התאריך המקורי אבל זה מסמל את אסון התאומים ואולי יש קשר בין הדברים אני לא יודע צריך עיון

    חנוכה בא, הַאִם הִסַּקְנוּ אֶת הַמַּסְקָנוֹת הַנִּדְרָשׁוֹת?

 

וְיֵשֶׁב יַעֲקֹב אוֹמֵר רָשִ"י וְיֵשֶׁב, בִּקֵּשׁ יַעֲקֹב לִישֶׁב בֶּשַּׁלְוָה, קָפַץ עָלָיו רָגְזוֹ שֶׁל יוֹסֵף. צַדִּיקִים מְבַקְּשִׁים לֵישֵׁב בְּשַׁלְוָה כְּלוֹמַר יַעֲקֹב הַצַּדִּיק לְאַחַר כָּל הַסֵּבֶל שֶׁעָבַר מֵרְדִיפַת עֶשָׂיו הָרָשָׁע וְאָז מַעֲשֶׂי הַנּוֹכְלוּת

שֶׁל לָבָן הָרָשָׁע וְהַפְּגִישָׁה הַמַּפְחִידָה שׁוּב עִם עֶשָׂיו הָרָשָׁע וְשוּב מַעֲשֶׂה דִּינָהּ וְכָל מַה שֶׁבִּקֵּשׁ יַעֲקֹב הָיָה לָשֶׁבֶת בְּשַׁלְוָה. וּבְעֶצֶם זוֹ הַשְּׁאִיפָה שֶׁל כָּל אָדָם לָשֶׁבֶת וְלַעֲבֹד אֶת בּוֹרְאוֹ בְּשֶׁקֶט וּבְשַׁלְוָה וְהִנֶּה עַם יִשְׂרָאֵל בִּימֵי הַחֲנֻכָּה הַבָּאִים עָלֵינוּ לְטוֹבָה נִיזְכָר בַּסִּפּוּר הַחֲנֻכָּה: בְּמֵאָה הַשְּׁנִיָה לִפְנֵי הַסְּפִירָה, בִּקֵּשׁ הַמִּשְׁטָר הַיְוָנִי שֶׁל אָנְטִיוֹכוּס לְנַתֵּק אֶת הַיְּהוּדִים מִיַּהֲדוּתָם, בְּתִקְוָה שֶׁיִּתְבּוֹלְלוּ וְיִטָּמְעוּ בְּתַרְבּוּת יָוָן הַהֶלֶנִיסְטִית. עַל מְנָת לְמַמֵּשׁ זֹאת, הוֹצִיא אָנְטִיוֹכוּס אֶל מִחוּץ לַחֹק אֶת קִיּוּם הַמִּצְווֹת, כּוֹלֵל מִצְווֹת תַּלְמוּד הַתּוֹרָה, וּבְעִקָּר אֶת שְׁמִירַת הַשַּׁבָּת וּבְרִית הַמִּילָה וֶהַצְנִיעוּת וְהַדָּבָר הֵחֵל לְמוֹטֵט אֶת בָּסִיס הַחַיִּים הַיְּהוּדִיִּים. נִרְאָה הָיָה כִּי אָנְטִיוֹכוּס אָכֵן מַצְלִיחַ בְּתָכְנִיתוֹ, הֱיוֹת וִיהוּדִים רַבִּים אָכֵן עָזְבוּ אֶת מָסֹרֶת אֲבוֹתֵיהֶם, נִשְּׂאוּ בֶּנִשׂוּאֶי תַּעֲרֹבֶת וְהֶעֱנִיקוּ לְעַצְמָם שְׁמוֹת יְוָנִיִּים. בִּתְּגוּבָה, נִמְלְטָה קְבוּצַת יְהוּדִים קְטַנָּה לְהָרֵי יְהוּדָה, בְּהַכְרִיזָם מֶרֶד גָּלּוּי עַל גְּזֵרַת אָנְטִיוֹכוּס. קְבוּצָה קְטַנָּה זוֹ שֶׁל יְהוּדִים הַנֶּאֱמָנִים לְדָתָם, בְּהַנְהָגַת מַתִּתְיָהוּ וּבְנוֹ, יְהוּדָה, נִהֲלָה "מִלְחֶמֶת גֵּרִילָה" כְּנֶגֶד הַצָּבָא הַיֶוַנִי. אָנְטִיוֹכוּס שִׁגֵּר גְּיָסוֹת צָבָא מְאֻמָּנִים הֵיטֵב לְדַכֵּא אֶת הַמֶּרֶד – אֲבָל קוֹמֵץ הַמַּכַּבִּים הִצְלִיחַ, בְּאֹפֶן נִסִּי, לַגִּבּוֹר עַל אַלְפֵי הַחַיָּלִים וּלְגָרֵשׁ אוֹתָם מֵאַדְמָתָם.לוֹחֲמִים יְהוּדִים נִכְנְסוּ לִירוּשָׁלַיִם בְּחוֹדֶשׁ כִּסְלֵו בִּשְׁנַת 164 לִפְנֵי הַסְּפִירָה וּמָצְאוּ אֶת בֵּית הַמִּקְדָּשׁ פָּרוּץ וּמְחֻלָּל בִּידֵי זָרִים. הֵם טַהֲרוּ אֶת הַמִּקְדָּשׁ וְחָנְכוּ אוֹתוֹ מֵחָדָשׁ בַּיּוֹם כ"ה בְּכִסְלֵו. וְאַתֶּם יוֹדְעִים מַה הַמַּדְהִים בַּכֹּל הַסִּפּוּר הַזֶּה? כַּאֲשֶׁר הַיְּוָנִים רָצוּ שֶׁעַם יִשְׂרָאֵל לֹא יִשְׁמֹר שַׁבָּת, וּבְרִית מִילָה, צְנִיעוּת, וּשְׁאָר הַמִּצְווֹת שֶׁל הַתּוֹרָה. הֵם עָבְרוּ מִבַּיִת לַבַּיִת, בָּרְחוֹבוֹת, וּבַשְּׁוָקִים. עִם חַיָּלִים עַל מְנָת לִתְפֹּשׂ כָּאֵלֶּה שֶׁשּׁוֹמְרִים שַׁבָּת, מִילָה, וְשֶׁלּא לְדַבֵּר עַל "הַנְּאוֹרִים שֶׁבַּיְּהוּדִים" "הַמִּתְיַוְּנִים" (אַנְשֵׁי הַשְּׂמֹאל הַהוֹזִים שֶׁל יָמֵינוּ אֵלּוּ שֶׁמַּעֲבִירִים מֵידָע עַל חַיָּלֵי צָהַל לְבָתֵּי הַמִּשְׁפָּט בָּעוֹלָם אֵלֶּה הָעוֹמְדִים לְיַד מַחְסוֹמִים שֶׁל חַיָּלֵינוּ הַגִּבּוֹרִים וּמְצַלְּמִים אוֹתָם כִּבְיָכוֹל אֵיךְ הֵם מִתְיַחֲסִים לָרוֹצְחִים שֶׁסְּבִיבֵנוּ. אֵלּוּ מִשָּׁלוֹם אַךְ- שָׁוְא וּמְדַוְּחִים עַל יְשׁוּבִים הַנִּבְנִים. אוֹי לָנוּ ) שֶׁהִסְגִּירוּ אֶת אֲחִיהֶם לַשִּׁלְטוֹן אֲשֶׁר מִיַּד הוֹצִיא אוֹתָם לַהוֹרֵג. וּמֵעַל לְכָל מִנְהֲגֵי הַיַּהֲדוּת, סָלְדוּ הַיְּוָנִים מִבְּרִית-הַמִּילָה, הַנֶּעֱרֶכֶת בַּיּוֹם הַשְּׁמִינִי לְהִוָּלְדוֹ שֶׁל הַתִּינוֹק. וּמַדּוּעַ הֵם הִתְנַגְּדוּ לַבְּרִית-הַמִּילָה בַּחֲרִיפוּת שֶׁכָּזֹאת? עַד שֶׁהוֹצִיאוּ אוֹתָהּ אֶל מִחוּץ לַחֹק? בָּרֹאשׁ וּבָרִאשׁוֹנָה, מִשּׁוּם שֶׁהַמִּלָּה פָּגְעָה בָּאִידֵאָל הַיְּוָנִי שֶׁל שְׁלֵמוּת הַגּוּף. עֵירוֹם בְּפֻמְבֵּי הָיָה מְקֻבָּל בַּחֲבֵרָה הַיְּוָנִית מִשּׁוּם שֶׁהַגּוּף נִתְפָּס כִּיצִירַת אֻמָּנוּת, עַד כְּדֵי כָּךְ שֶׁהַסְּפּוֹרְטָאִים הַיְּוָנִים הִתְחָרוּ בָּעֵירֹם. עֲבוּר הַיְּוָנִים, מִצְוַת הַמִּילָה הָיְתָה בְּגֶדֶר הַשְׁחָתָה שֶׁל יְצִירַת אֻמָּנוּת, מַמָּשׁ כְּמוֹ הַתָּזַת גְּרָפִיטִי עַל צִיּוּר שֶׁל פִּיקָסוֹ עֲבוּרֵנוּ. לְעֻמַּת זֹאת, בְּרִית-הַמִּילָה הִיא אַחַת הַהִתְגַּלְּמֻיּוֹת הַחֲשׁוּבוֹת בְּיוֹתֵר שֶׁל זֶהוּתֵנוּ הַיְּהוּדִית. עַל פִּי הַתְּפִיסָה הַיְּהוּדִית, יָפְיוֹ הַגָּדוֹל בְּיוֹתֵר שֶׁל אָדָם מִתְגַּלֵּם בְּקֶשֶׁר שֶׁלּוֹ עִם ה'. הָאָדָם הַיָּפֶה ו"הֶחָטוּב" בְּיוֹתֵר, הוּא זֶה שֶׁמַּכִּיר בְּקִיּוּמָהּ שֶׁל הַנְּשָׁמָה שֶׁמֵּעֵבֶר לַחוּשִׁים. בִּתְקוּפַת הַשִּׁלְטוֹן הַיְּוָנִי, בְּרִית הַמִּילָה הָיִיתָה תּוֹפָעָה בִּלְתִּי נִסְלַחַת. הִיא הִוְּתָה פֶּשַׁע שֶׁדִּינוֹ -מָוֶת. וֶשוּב אָנִי חוֹזֶר לָתְמִיהָה הַמַּדְהִימָה בְּיוֹתֵר, וֶהִיא שֶׁהַיְּוָנִים שָׁלְחוּ לְכָאן לְאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל מֵאוֹת אַלְפֵי חַיָּלִים עַל מְנָת לִכְפּוֹת עַל עַם יִשְׂרָאֵל לֹא לִשְׁמוֹר אֶת הַשַּׁבָּת וְהַמִּילָה!!! וְאִילוּ הַיּוֹם אוֹי לָנוּ, אוֹי וַאֲבוֹי לָנוּ. לְלֹא צְבָאוֹת שֶׁל יְוָנִים לְלֹא גְּזִירוֹת מְיוּחָדוֹת אָנוּ כָּאן בְּאֶרֶץ הַקּוֹדֶשׁ לְאַחַר אַלְפַּיִם שְׁנוֹת סֵבֶל וְגָלוּת אַחֲרֵי מִילְיוֹנֵי יְהוּדִים שֶׁנִּרְצְחוּ עַל שְׁמִירַת הַתּוֹרָה הַקְּדוֹשָׁה. וְכֹל וֶהִנֵה היוֹם כשֶׁאָנוּ מְבַקְּשִׁים  זֶה לָשֶׁבֶת בְּשַׁלְוָה לְאַחַר אַלְפַּיִם שְׁנוֹת גָּלוּת וְסֵבֶל תִּרְאוּ מָה קוֹרֶה סְבִיבֵנוּ היוֹם מַמָּשׁ הַיּוֹם כֵּן כֵּן  !! יֵשׁ יְהוּדִים שֶׁלּא שׁוֹמְרִים שַׁבָּת וְרוֹמְסִים אוֹתָהּ בַּחוּצוֹת, וְאַתֶּם יוֹדְעִים מַה? יֵשׁ גַּם כַּמָּה מִתְיַוְּנִים אֲרוּרִים שֶׁהֵקִימוּ אֲגֻדָּה נֶגֶד הַבְּרִית מִילָה וְהִגִּישׁוּ בַּג"ץ לַשּׁוֹפְטִים הַיְּהוּדִים "הַנְּאוֹרִים" שֶׁלָּנּוּ נֶגֶד הַבְּרִית מִילָה "זֶה אַכְזָרִי " הֵם אוֹמְרִים. אָגוּדות לֶפְתִיחַת קֶנְיוֹנִים בֶשַבָּת.. וְאוֹי לָנוּ אוֹיָה לָנוּ הַבַּחוּרוֹת, הַנְּעָרוֹת הַתְּמִימוּת שֶׁלָּנּוּ, יְלָדוֹת נֶהֱדָרוֹת. אֵיךְ שֶׁהֵן הוֹלְכוֹת בָּרְחוֹב יְרָחֶם עָלֵינוּ ועליהן הַשֵּׁם.

בבִרְכַּת שבת שלום עוּזִי עֶזְרָא מִזְרָחִי כ"ר המצפה לגאולה שלמה עכשיו ממש  א.נ.ס.ו  ב.י.ל.א.ו י.י.ל.א.ו להצלחת. מאיר בן פנינה חיה בכל מעשה ידיו,

להצלחת יוסף בן גרציה אמן

יהודי קראת את המאמר, אנא אל תחזיר לגניזה. זכה יהודי אחר  ושים לו את המאמר בתיבת הדואר שלו כי לעולם לא נדע איזה שינוי יכול לעורר מאמר בלב אדם.

לִרְפוּאַת כָּל חוֹלֵי עַמּוֹ יִשֹרָאֵל. וּבִכְלָלָם: גרציה בת אלגרה, חגי דוד בן אורה, קוֹרַל שִירָה  בַּת אִילָנִית,    קָרִין בַּת אִילָנִית   ברוך בן לינדה דוד בן עישה,  ליזו בת אולגה, מזלה בת איבון, יעקב בן גוטה, אברהם בן חנה, עומר בן שולה, לימור בת אסתר, תהילה שרה בת אורה, בר בת שרה, אדרת בת יפה,  נוי בת ורד, אילנית בת זיווה, ,  מור בן מיכל, נויה בת זהבה, שירלי בת עליזה, הרב משה בן תרצה הלוי, שאול בן סימה, משה לוי בן רחל, ויקי בת פרידה, מאירה בת ברכה, אילן אברהם שליש בן מזל, נהוראי יעקב ישראל בן עליזה, תומר יאיר בן אלגרה, רחמים ושמואל בני רחל,  

וּלְזִוּוּג שֶׁל כָּל בְּנֵי וּבְּנוֹת יִשֹרָאֵל וּבִכְלָלָן: קוֹרַל שִירָה בַּת אִילָנִית,  קָרִין בַּת אִילָנִית תְּחִיָּה ליאל אֶתִיקָה בַּת חָנָה, תהילה שרה בת אורה, מיכאל בן אסתר, הדס בת מיכל, שירלי בת מיכל, שמרית בת רֶיְימוֹנְד.  שמואל בן ויקטוריה. אוֹרִית בַּת אלגרה. שׁוּלָה בַּת גְּרַצְיָה, יוֹסֵף בֵּן יָפָה. אֵתִּי בַּת שוֹנטל. אֶסְתֵּר בַּת סִימָה,  דָּוִד בֵּן חָנָה, דּוֹרִית בַּת רוּת, שִׁמְעוֹן בֵּן אִיזָ'ה, דליה דלית בת אסטריה

לְזֶרַע קוֹדֶש בָּר קְיימָא: לני לינדה בת מירי, תמר בת עליזה, בת שבע בת אורה, איריס מיכל בת פרלה. מאיה בטי בת אורלי ובעלה חן בן שושן,  עֲנָת בַּת חַוָּה. עִדֵּן וְכַרְמִית אלבכרי. מֶאִיר חִימִי בֵּן יָפַה, וְיָעֵל בַּת חָנָה. דָנִי בֶּן חָמוֹ, רְוִיטַל בַּת רוּתִי. לְזֶרַע בַּר קְיָמָא בֵּן זָכַר! אָמֵן! (סגולה בדוקה להריון קול הרעם מס' 221)

לְעִילּוּי נִשְׁמוֹת עַם יִשֹרָאֵל וּבִכְלָלָם:מישל בן שימחה, יעקב בן אסתר, עוזי בן מסעודה, אורי בן שמריה. גדליה בן מאיר,יוסף רפאל חי בן פורטונה, אלעד בן חנה, נחום בן אסתר, חי אל בן אסתר, בנימין אלבז בן אסתר,יצחק איסק בן אפרים, אליהו בלוקה בן חנה., שֹמְחָה בַּת רָחֵל,  יוֹם טוֹב בֶּן פְּרִידָה, אהרון בן פרידה, זִיוָהּ בַּת דְּבוֹרָה וִיקְטוֹר בֵּן סוֹל, אֶסְּתֵר בַּת רָחֵל וִיזְמַן, לִינְדָה בַּת פְּרִידָה, מָּרֶק מָרְדְּכַי בֵּן מְנוּחָה, עֶזְרָא בֵּן חָנָה , בָּרוּךְ בֵּן פְּרִידָה הי"ד, ג'נט בת פרידה, בְּכוֹרָה בַּת שֹמְּחָה, פְרִידָה בַּת פָּרְחָה, סוֹלִי קסוּטוֹ בֵּן שֹמְחָה, מָרִי בַּת סוֹל,   וּלְכָל נִשְׁמוֹת בֵּית יִשֹרָאֵל שֶׁאֵין מִי שֶׁיַּזְכִּירֵן.       

לְהַצְלָחַת משיח צִדקנוּ. ולְהתגלותו עכשיו ממש!!!!!! לְאַחְדוּת עַם יִשֹרָאֵל

 

שָבָּת ויצא הוֹצָאָה לָאוֹר "חֶבְרַת הַבִּטּוּחַ מְזַכֵּי הָרַבִּים"  קוֹל הָרַעַם נָא  לְהָפִיץ בְּכָל מָקוֹם שֶׁאֶפְשָׁר!!!! וְתָבוֹאוּ עַל הַבְּרָכָה  נָא לִשְׁמֹר עַל קְדֻשַּׁת הַגִּלָּיוֹן

 

נִתַּן לְהוֹרִיד אֶת הֶעָלוֹן  מֵאֲתָר "שַׁעַר הַשָּׁמַיִם"   http://www.myib.co.il/kh.htm   הַמְּעוּנְיָנִים לְהָפִיץ אֶת הַדַּף יִתְקַשְּׁרוּ ל 054-3331077 עוּזִי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *